Op weg naar huis

17 december 2010 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Vanmorgenvroeg maar eerst naar Gateway gebeld. Om 9 uur kunnen we onze schoenen ophalen en gelijk doorrijden naar het vliegveld. Niet zo goed geslapen al hadden we een prima bed en eigen badkamer. De zenuwen waarschijnlijk. Chris heeft porridge gemaakt voor iedereen, heerlijk met verse rabarbermoes uit eigen tuin. Op het vliegveld gaan Chris en Corrie mee naar binnen, bij het afscheid heeft Chris het moeilijk, he toch. Ook hier zien we A en W weer, zij vertrekken ook. Onze koffers wegen precies 40 kilo,applaus!
Dan begint de ellende, wat een reis toch weer. En veel turbulentie, niet zo 'n succes. Hopelijk is dit niet het laatste wat ik heb geschreven..... En in Singapore mogen we ons 6 uurtjes vermaken, best lang. Beetje internetten, pilsje drinken en lopen. We lezen op nu.nl dat het noodweer is in Nederland, heel veel sneeuw, veel vertraging op Schiphol en vliegtuigen die moeten uitwijken...... Weer een helse terugvlucht, noooooit meer, tenminste, zo denk ik er nu over.